بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری
سرخط خبرها

رئیسی وارد پاکدشت شد| بازدید رئیس‌جمهور از طرح ملی کمربندی جنوبی و پروژه مسکن امیرالمؤمنین(ع)+ جزئیات سفر

  • کد خبر: ۱۳۳۹۹۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
رئیسی وارد پاکدشت شد| بازدید رئیس‌جمهور از طرح ملی کمربندی جنوبی و پروژه مسکن امیرالمؤمنین(ع)+ جزئیات سفر
‌رئیس‌جمهور صبح امروز وارد شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران شد تا مسائل و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی کند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز وارد شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران شد تا مسائل و مشکلات این شهرستان را از نزدیک بررسی کند.

رئیس جمهور در نخستین برنامه در سفر به شهرستان پاکدشت، پس از ورود به پایتخت گل و گیاه ایران و ادای احترام به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و مدافع امنیت از ۳ پروژه ناتمام پاکدشت بازدید کرد.

وی از کمربندی شهرستان در شهر فرون‌آباد که به پیمانکاری قرارگاه خاتم‌ا‌لانبیا در حال اجرا‌ست، بازدید کرد. ۱۰ کیلومتر این کمربندی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس‌جمهور در ادامه از پروژه مسکن امیرالمؤمنین (ع) بازدید و از نزدیک در جریان مشکل این اراضی که توسط تعاونی کارگری به صاحبان تحویل شده قرار گرفت.

براساس این گزارش، رئیس‌جمهور پس از احترام به مقام شامخ شهدای گمنام ۸ سال دفاع مقدس، مدافع امنیت، سلامت و مدافعان حرم، ملاقات مردمی را با حضور جمع کثیری از مردم برگزار خواهد کرد.

آیت‌الله رئیسی در انتهای برنامه‌های حضور خود از بیمارستان خیرساز زعیم بازدید می‌کند و در راستای حمایت بیشتر از حوزه بهداشت و درمان شهرستان جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->